Pinterest, Pinler İçin Geliştirdiği Düzeyli İstatistikleri Tanıttı

Pinler için geliştirilen düzeyli istatistikler

Pinterest, platformun iş değerini iyileştirmek için sürmekte olan çabalarının bir parçası olarak her Pin'e özgü istatistikler ekleyerek, Promoted Pin'e geçme durumunda verilere erişmesini ve analizini ve eylemi kolaylaştırıyor.

Pinterest tarafından açıklandığı gibi:
pinterest


"Şimdi, Pinterest for Business profilini ziyaret ettiğinizde, her bir pin'de yeni bir istatistik simgesi bulacaksınız. Bu size Pin'in toplam angajmanlarının bir önizlemesini (yalnızca size) verir. Pininizde ne kadar ilgi alanının gösterildiğini anlamaya çalışıyorsunuz? Pin'inizi çabucak tarayarak ve hangisinin en fazla etkileşime geçtiğini görmek için bu özelliği kullanın. "


Oldukça açık ve ilginç bir ektir ve Facebook, Twitter ve LinkedIn (yakın zamanda hem mobil hem de masaüstü uygulamalarına benzer işlevler ekledi) üzerinde yapabileceklerinize benzer bir durumdalar.

Pinterest günceleme

Yukarıdaki resimden de görebileceğiniz gibi, yakında her bir iğneniz üzerinde yeni bir istatistik düğmesi göreceksiniz. Tıkladığınızda, Pin için, toplam gösterimler, etkileşimler ve kapanış dahil olmak üzere belirli bir veri ekranına götürüleceksiniz -Başlıklar, Tıklar ve Kaydedilenler.

Pinterest Güncellemeleri istatistik

Ayrıca Pin'i oradaki teşvik etme seçeneğine de sahip olacaksın, daha sonra kavrayışlardan elde edilen ilgiden yararlanmaya yardımcı oluyor olucaksınız.

Pinterest'in platformun reklam seçeneklerini geliştirme ve ileride bir halka arz için daha fazla gelir yaratma yönünde hareket etme planındaki en yeni araç. Pinterest'in şu an için yaklaşık 11 milyar dolar değerinde olması, şirketin bu yıl yaklaşık 500 milyon dolar gelir elde etmesi, 2016 yılında 300 milyon dolarlık platform ve 2015 yılında 100 milyon dolarlık önemli bir artış göstermesi yolunda ilerledi.

Pinterest CEO'su Ben Silbermann , CNBC'de kısa bir süre önce bir halka arz hakkında sorulduğunda, şu anda halka açık olmayı planladıklarını söyledi ancak spekülasyon yapmaları halinde, Snap Inc.'e benzer değerleme yapmak için yolda olabileceklerini belirtti. Halka arzında 28 milyar dolara ulaştı .

Ancak, elbette, Snap, zorluklarla karşı karşıya kalmıştı. Bu sorunlar, Pinterest'in en azından pazarın kendisini önemli derecede farklılaştıracağına emin olana kadar, aynı yolda ikinci kez tahmin etmesine neden olabilir.

Ve bu bir meydan okuma olabilir.  Pinterest, insanlara aktif bir şekilde sosyal bir ağ olmadığını, sektördeki diğer insanlarla karşılaştırmalardan uzaklaştığını söyledikçe, aynı zamanda gelişmiş görsel tanıma arama araçlarına odaklanarak çabalarını yeni eklemeler yoluyla daha da ileri götürmek istiyor Yenilikçi Pinterest Lens.

Pinterest güncelleme

Bu değişim, Pinterest'i Facebook'a farklı bir yöne götürerek onları büyük mavi dev (Snap Inc'in sorun yaşadığı) yolundan uzaklaştırıyor ancak aynı zamanda onları Google'ın yoluna, Benzer görsel arama araçları geliştiriyor.







Pinterest kendisini bir 'fikir kataloğu' olarak, etkili bir ürün keşif aracı olarak lanse ediyor; ancak tıpkı Facebook'un sosyal sahipliğini talep ettiği gibi, Google her keşfinde kendi keşifini istiyor. Pinterest kamuoyuna açıklanırsa üretmek için daha fazla baskı altına girer ve bu da platformun platform dışına sıkıştırılması için baskı uygulayarak Google'dan gelen artan rekabete açılabilir.

Bu önemli bir risk ve Pinterest bir sonraki hamleyi değerlendirirken Snap Inc. durumunu dikkatle izliyor.

Pin seviyeli analitik değerini vurgulayarak Pinterest, Markaların Pin performansını en üst düzeye çıkarmak için bu yeni anlayışları nasıl kullanabileceklerine dair iki yararsız seçenek sunmaktadır.

“1. Harika pinler gönderin. Pin'inizi güzel, yararlı ve eyleme dönüştürerek fikirlerinize katılmaya teşvik edin.

2. Onları teşvik edin! Pin'inizi yükseltmek için hemen görüş sayısını artırır. "

Yani, daha iyi yapmak istiyorsanız, iyi Pinler oluşturun ve onları teşvik etmek için ödeme yapın. Demek istediğim, yanlış değil, ama bundan biraz daha fazlası var.

Pinterest'in yeni Pin istatistikleri bugünün Pinterest for Business kullanıcılarına sunuluyor.


Konu hakkında ki fikirlerinizi bizimle paylaşırmısınız?.