Snapchat Self-Servis Reklam Platformunu Başlattı!

Snapchat Self-Servis Reklam

Snapchat'ın ana şirketi Snap Inc., bu hafta ilk duyurusunu yayınlamış ve ilk kazanç açıklamalarından önce önleyici bir ilerleme olabileceğini açıkladı .Ayrıca sosyal medya pazarlamacılarından ilginç açılardan bir sürü bakış açıları var. Buradaki bildirilen içerik işletmeniz için ne anlama geldiğini öğrenmeniz içindir.

Şuanda göz attığınız konu: Snapchat Self-Servis Reklam Platformunu Başlattı!

Konuyu okuduktan sonra lütfen, görüşlerinizi bizimle paylaşır mısınız?.
Snapchat Self-Servis Reklam

1 - Kendi Kendine Hizmet Veren Snap Reklamları

Snapchat, diğer sosyal platformların önderliğinde, her sınıf işletmenin çeşitli reklam seçeneklerinden yararlanma imkânı sağlayacak, yeni bir kendi kendine hizmet veren reklam yönetimi platformu çıkardı.

Snapchat Self-Servis Reklam Platformunu Başlattı!


Şu ana kadar, Snapchat reklamlarını satın alabilmenin tek yolu, Snap'ın satış ekibinden geçti; yeni seçenek, herkesin, diğer ağlara benzer reklam oluşturma ve hedefleme seçenekleri ile ek ücret ödemeden kendileri için de yapmalarına olanak tanıyacak. Yukarıdaki resimde gösterilmiştir)

Reklam platformlarına erişimi ve etkileşimi genişletmek çok önemlidir, ancak bazı ek hususlar da getirmektedir. TechCrunch tarafından belirtildiği gibi  , ilgi çekici reklamlar yapmak Facebook'ta bir görüntü ve bağlantı kampanya reklamı yürütmek kadar basit değildi. SnapChat video reklamlar biraz daha yaratıcı nous ve teknik anlayışı gerektirir. O kadar kolay olmayabilir, ama birçok işletmeye göre, SnapChat en başta olmak üzere kitlelere ulaşmaya çok istekli. Ama yine de, insanlara yol göstermek sadece bunları yapabilmek için daha fazla teşvik etmek gerekebilir, kitlesel reklamları denemek için son raporlar , hala Facebook'tan artan zorluklara rağmen, uygulama ile oldukça etkileşim içerisinde.


Snapchat Self-Servis Reklam Platformunu Başlattı!

Snapchat'ın yeni iş araçları aşağıdaki unsurları içerecektir :

  • Reklam Yöneticisi - Snapchat Reklam Yöneticisi sayesinde, Snapchat reklamlarınızı satın alma ve yönetme olanağına sahip olacaksınız, ayrıca kampanyalarınızı izlemenize yardımcı olacak performans verileri de bulacaksınız. Kullanılabilir Snapchat reklam türleri, video, uygulama yükleme, uzun biçimli video ve web görüntüleme içerir. Snapchat kitlelerini gösterge paneli aracılığıyla, geçen yıl tanıtılan lookalikes, Kitle Eşleme ve Snap Yaşam Tarzı kategorileri de dahil olmak üzere kullanma kapasitesine sahip olacaksınız .

  • Mobil Gösterge Tablosu - Ana Reklam Yöneticisi platformuna ek olarak, işletmelerin hareket halindeyken kampanyalarını takip etmesini sağlayan bir mobil seçenek de olacak. Bu Snapchat uygulaması, kampanyaları düzenleyip duraklatabilmeniz ve temel ölçütler hakkında bildirim alabilmeniz için bu işlevsellikte mevcut olacak.

  • İş Yöneticisi - Ekip üyeleri için rolleri ve izinleri yönetme kapasitesine sahip olacaksın, böylece Snapchat reklam süreçleriniz üzerinde daha fazla kontrole sahip olursunuz.

Diğer kendi kendine hizmet platformlarında olduğu gibi, listelenen minimum harcama yoktur, ancak para taahhütlerine dayalı olarak öngörülen erişimin bir değerlendirmesini alırsınız. Ayrıca dikkat çeken nokta, Sponsorlu Lensler ve Sponsorlu Gefiltreler kendi kendine hizmet platformu vasıtasıyla kullanılamayacak (Lensler, doğrudan Snap'ı geçip doğrudan gösterge paneline sahipken Geofil'leri doğrudan kullanmaları gerekiyor ).

Snapchat'ın kendine yeten reklam araçları Haziran ayından itibaren çoğu bölgede kullanıcılara sunulacak . Snapchat Ads ana sayfasında bir test yapmak için başvurabilirsiniz .


2 - Snap TV ?

Snapchat, reklam platformlarına artan erişimin yanı sıra, katılımı artırmak ve yayıncılara, kordon kesen, genç kitlelere ulaşmanın başka yollarını sunmak için ayrıca TV benzeri içerik getirmeye çalışıyor.

Wall Street Journal tarafından belirtildiği gibi :

Snap, son birkaç ay içinde NBCUniversal, Turner, A + E Networks, Discovery, BBC, ABC, ESPN, Medya Meteorikleri, Dikey Networkler, NFL ve Metro-Goldwyn-Mayer Inc ile orijinal fuar fırsatları imzaladı. Tartışmalara göre CBS madde ile tanıdık insanlara göre ve Fox. Snap, Perşembe günü, Food Network sahibi olan Scripps Networks Interactive ile "House Hunters" ve "Chopped" gibi mevcut TV hitlerinin çıkışlarını üretecek bir başka gösteri anlaşmasını açıklamak için planlıyor.

 Snap'ın odak noktası, hem üreticilere (tamamen değiştirmeyi düşünmediği gibi) hem de bu geniş ağ deneyimlerinin bir parçası haline gelebilen Snapchat'a fayda sağlayan izleyicilere yardımcı olmak için daha kısa, ücretsiz TV şovları oluşturma üzerine odaklanıyor. İşe yararsa, Snapchat, reklamları göstermek için bu yeni ve premium TV içeriğini kullanarak gelir potansiyelini artırabilir; bu da, uygulama aracılığıyla daha fazla gösterim elde etmek isteyen pazarlamacılar için yeni fırsatlar sağlayabilir.

Snapchat, bununla birlikte, TV içeriğini aşırı gözlem ve yakalama için barınak amacıyla normal platform zaman sınırlamasının ötesinde sunmayı düşünüyor.

Snapchat'ın yaklaşımı biraz farklı olsa da, özellikle Snapchat'ın izleyicisine olan desteğini sürdürebilmesi Facebook, Twitter ve YouTube'un dijital TV platformlarına girmek istiyorlar.


3 - 2.0  Sürüm Gözlükler  (Çok fazla cool değilmi?)

Ve Snap Inc etrafında dönen son haberler , diğer şeylerin yanı sıra Spectacles 2.0 versiyonunun görüntülerini içeren genişletilmiş bir gerçeklik patentinin piyasaya sürülmesidir, bükümlü gerçeklik kaplamanın kendileri içine yerleştirilmesiyle efsanevi birşey orata çıkıcak gibi duruyor!

3 - 2.0  Sürüm Gözlükler


Mashable tarafından belirtildiği gibi gözlüklerin önündeki iki sensör, çevrenizdeki nesneleri algılayabilir ve katman AR öğelerini görme alanınızdaki ala Google Glass'a göre daha iyi görünebilir ve şüphesiz daha popüler hale getirebilir.

Patent, gerçek bir dünya sahnesine yerleştirilen bir dinozor görüntüsüyle, gelişmiş AR'nin nasıl görünebileceğinin bir görüntüsünü de içeriyor.

AR teknolojisi

Elbette, bunun gerçekliğe ne kadar yakın olabileceği % 100 açık değildir (patent kendisini 2015'te açmıştır), ancak Snapchat'ın bu faktörü faktör haline getirmesi, onların gerçekleşmesi yolunda bazı perspektifleri olduğunu gösterebilir.

Daha önce Snapchat'ın Gözlüklere odaklanma ihtimali hakkında makale yazmıştık, gözlemci onları sosyal paylaşım pazarından uzaklaştırmak isteyen Spectacles, Snap Inc.'e Facebook'un dışına çıkma fırsatı da sunabilir. Ve Facebook gelecekteki A R donanım gelişmelerini ima ederken (ve Oculus aracılığıyla VR üzerinde çalışıyor), Snap bu yönde atılmış aktif adımları atan tek şirkettir.

Spectacles'ın ilk versiyonunun popülaritesi göz önüne alındığında, Snap Inc., muhtemelen AR gözlükleri için kullanım durumunu doğrulamak için yeterli kanıta sahiptir ve yakın tarihlerdeki halka arzından gelişim için harcama yapabilecek mevcut nakit paraları vardır . Snap Inc. , geçtiğimiz günlerde, Gözlüklerin yapıldığı bir yerde Çin'de yeni bir geliştirme laboratuarı açtı ve Dünya Objektifleri gibi araçların gelişimi, bir Gözlük kaplaması ile AR'nin daha geniş bir uygulama alanına girmiş gibi görünüyor.

Facebook planlarını esirgemediği ve onları yenemediği sürece Facebook CEO'su Mark Zuckerberg geçtiğimiz günlerde AR gözlüklerinin gerçekleşmesi 5 ila 7 yıl sürebileceğini belirtti .

Ve eğer bu yolda ilerliyorsa, AR özellikli giyilebilir cihazların geliştirilmesi, dijital reklamcılık için büyük etkiler yaratabilir. Snapchat, gerçek bir dünya girişine tepki gösteren, bir kahve fincanı algılama ve indirim teklif etme gibi, resim tanıma tetiklemeli reklamlar için zaten planlar kaydetmiştir Buna hazırdır.

Snapchat Self-Servis Reklam Platformunu Başlattı!

Bunun daha da genişletilmesi, kullanıcıların gözlük görünümünde teklifleri ve reklamları etkinleştirmesi yönünde talimatlar verdiğini görebiliyordu. Bu yol kapalı görünüyor, ama gerçeğe aslında daha yakın düşündüğünüzden daha fazlası...

Her iki şekilde de ona bakarsanız, Snap Inc.'de işler çok ilginç hale gelecektir. Bizde sabırsızlıkla olabilicek gelişmleri sizler için yakından takip ediyor olucağız.

Haftaya yeni listelenecek olan ilk şirket  kazanç rapor çağrısını sizlere bildiriceğiz, onların günlük aktif kullanıcı rakamları, gelir yolları, geleceğe yönelik planlar, vb kullanıcı rakamları, özellikle, onların en kadar önemli ilgisi olacağının son büyüme rakamları belirleyecek, Instagram Öyküleri'nin (bu grafiğin sağında) yayınlanmasından bu yana net bir gerileme gösterdi.

Snap INC


Durum böyle olursa, Snap Inc., heyecanla olduğu gibi dikkatin ana hikaye haline gelmesini önlemek için bu metrikten uzaklaşmayı yönlendirmenin yollarını bulması gerekecek.

Belki Snap Inc.'den çıkan bu son duyurular, önermeyle ilgili bir önlemdir, anlatıyı biraz kontrol etmenin bir yolu. Durum böyle olsun ya da olmasın burada bazı önemli hususlar var. Sosyal stratejik planlamanıza dikkat etmeniz gerekir.


Konu hakkında ki görüşlerinizi alabilir miyiz?.