Twitter Gelişmiş Gizlilik Kontrollerini ve Yeni Veri Toplama Yöntemlerini Ekledi.

Twitter'ın yapmış olduğu yeni güncellemeler


Twitter  açıkladı gelişmiş gizlilik seçenekleri yeni bir araç onlar da web kullanıma göre, benzer bakış açıları toplamak için kapasitelerini artırılması gerekirken, veri platformu tarafından nasıl kullanıldığını daha fazla açıklayıcı bilgi ve bu tür bilgiler üzerinde daha fazla kontrol sağlayabilirsiniz.

Önlemler büyük oranda diğer platformların bu tür verileri kullandıkları ile aynı çizgide bulunurken, özellikle de gömülü tweetler kullanan web siteleri için bu güncellemelerin etkilerini anlamanız önemlidir.

Twittera gelen güncellemeler

Öncelikle, yeni gizlilik araçlarını Twitter tarafından açıklandığı gibi :

Biz genişletiyoruz kişisel twitter verilerini size demografik ve ilgi alanı verilerine sizi dahil ettik, reklamcılar dahil olmak üzere bugün için, twitter bilgilere en şeffaf erişim vermek için Twitter'da uyarlanmış kitlelerdir. Her bir veri kategorisi açıkça işaretlenecek ve bu verileri doğrudan görüntüleyebilir veya değiştirebilirsiniz.

Twitter

Yapılan değişiklik, Facebook'un gelişmiş Reklam Tercihleri listesine benzer şeklide, Twitter veri profilinzde daha iyi gözetleme yapmanıza olanak tanımakta, ayrıca Facebook, kaç tane özel kitlenen parçası olduğunuzu size anlatmaz ve göstermez.

Twitter Yeni araçlar

Bu yeni veri araçları sayesinde, Twitter'ın sizi ne şekilde yönlendirdiğini öğrenebilir ve alakalı olmayan herhangi bir şeyi kaldırıp, size yönelik hedeflenen içeriğin daha uygun olduğunu garanti altına alabilir ve Twitter kullanan reklam verenlerin, daha fazla katılımını doğru hedef kitlesine göstermesini sağlayabilir..

Twitter Güncelleme

Girişim temel alındığında, eşleşmeleri de oldukça doğru görünüyor. Bu ekran görüntüsünü aldıktan sonra bir çift çıkarmıştım, ancak genel olarak ilgi alanlarımın doğru bir göstergesi ve doğru olmayanları gösterdiğim kişiler, arkadaşlarımla olan etkileşimlerime dayanmaktadır.

Belirtildiği gibi, Twitter'ın verilerin doğruluğunu artırması ve reklam ürünlerinin odağını hassaslaştırması için iyi bir yoldur. Herkesin bu seçeneği kullanmayacağı, ancak kullanıcıların yalnızca küçük bir yüzdesi olsa bile, yine de onlara yardımcı olacaktır.

Twitter ayrıca, kullanıcıların verilerin nasıl kullanılacağı üzerinde daha fazla kontrole sahip olduklarını ve veri kullanımı üzerinde daha ayrıntılı denetim sağlayan yeni Kişiselleştirme ve Veri ayarlarıyla, Twitter deneyiminizi nasıl kişiselleştirdikleri ve bilgilerinizin belirli ortaklıklar yoluyla nasıl paylaşıldığı da dahil olmak üzere sunuyor bu gerçekten çok iyi birşey. Bilgilerim kimlerle paylaşılıyor, tereddütü artık olmayacak gibi.

"Twitter'daki deneyiminizi daha iyi kişiselleştirmek ve çeşitli veri kullanım ve paylaşım seçeneklerini tek bir tuş ile devre dışı bırakmak için bu denetimleri kullanabilirsiniz."

Twitter güncellemeleri


Yeni kontroller, web bağlantınıza ve daha fazla aygıta özgü özelleştirme yapılmasına da olanak tanır.

" Örneğin, dizüstü bilgisayarınızda spor içeriği olan web sitelerini ziyaret ederseniz, size Android veya iOS için Twitter'da sporla ilgili reklamlar gösterip göstermediğimizi kontrol etmek için bu ayarı kullanabilirsiniz. ”

Bununla birlikte, Twitter, yerleşik tweetler gibi Twitter içeriğini bütünleştiren web sitelerine dayalı olarak veri kaynaklarını genişleterek, platformunuzdaki deneyiminizi ve yayınınızda gösterilen içeriği daha iyi kişiselleştirmek için de çalışıyor.

Örneğin, Twitter'a entegre edilmiş bir web sitesini (gömülü tweetler gibi bir şey aracılığıyla) ziyaret ederseniz, Twitter bu etkinliği izleyebilir ve daha sonra profilinize atayabilir. Dolayısıyla, spor sayfalarını ziyaret edersiniz ancak platformlarında spor içeriği aramaz veya spor profillerini takip ederseniz, Twitter size daha geniş web etkinliğinize dayalı reklamlar gösterebilir.

Bunun için, Twitter, tweet içeriğini entegre eden geliştiricilere ve web sitesi sahiplerine de güncelleme gönderdi ve bu veri kullanımını netleştirmek için dokümanları gözden geçirmelerinin gerekebileceğini belirtti.

"Sitenize gömülü Tweetler veya gömülü zaman çizelgeleri kullanırsanız, ilgi alanına dayalı reklamcılık ve kişiselleştirme de dahil olmak üzere web sitenizdeki kullanıcıların göz atma faaliyetleri hakkında Twitter'ın toplanması ve kullanılması hakkında tüm bilgileri açıklayan bir uyarıya sahip kullanıcılar sağlamalısınız. Ayrıca, bu gibi tahsilat ve kullanım için kullanıcılardan yasal olarak yeterli izin almalısınız ve kullanıcıların, Twitter'ın faiz temelli reklamcılık ve kişiselleştirme seçeneklerinden nasıl istifade edebileceğine ilişkin yasal talimatlar sağlamalısınız. "

Gömülü tweetler kullanan bir yığın sayfa (bizde dahil) olduğu için bu önemli bir not. Bu, gibi gereksinimlere uyduğunuzdan emin olmak için daha fazla araştırmaya değer bir konudur.

Twitter da açıkça belirtiyor onlar da Dijital Reklam İttifak'ın da uygunken onlar, Avrupa Birliği ve EFTA Devletleri'nde kullanıcılar için web sayfası ziyaret verilerini depolama olmadığını Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık için Öz denetim İlkeleri'nin olduğunu belirtti.

Temelde, Twitter, verilerinizi daha fazla kontrol altına alıyor ancak aynı zamanda daha fazlasını kullanmaya başlıyor olacak. Genişletilmiş veri kullanımını beğenmiyorsanız, artık bu tür erişimi denetlemek için her zamankinden daha fazla yolunuz var. Yani gerçekten şikayet edemezsiniz. En azından, bu yaklaşım gibi görünüyor.

Yeni değişiklikleri hazırlamak için, kısa bir süre sonra Twitter ana ekranınızda böyle bir not göreceksiniz.

Twitter Güncellemesi

'Sesler iyi' öğesine tıklarsanız veya Twitter kullanmaya devam ederseniz, aslında yeni şartları kabul edersiniz.

Belirtildiği gibi, genel olarak, değişiklikler diğer ağlar tarafından zaten kullanılmakta olanlardan çok farklı değildir ve daha alakalı reklamlar sunmanın ötesinde, bireysel düzeyde önemli bir farklılığa neden olmayacaktır, ancak her birinde incelemeye değer Endişeleriniz varsa ve bu kullanımdan memnun kalmanızı sağlamak için gizlilik ayarlarınızı açıklığa kavuşturun.

Bu değişikliklerin daha kolay bir hale getireceği diğer unsur, Twitter'ın size daha alakalı içerik göstermesi olucaktır, zaten ağ için olumlu sonuç veren çabaları göstermek için gelişmiş makine öğrenme ve veri eşleme kullanmasından da anlaşılabiliyor.

Twitter güncelleme

Daha fazla veri kaynağına erişmek, daha geniş bir referans noktası yelpazesine dayanan alışkanlıklarınıza ve ilgilerinize daha iyi uyum sağlayarak her bir kullanıcının deneyimini geliştirmeye ve iyileştirmeye devam etmelerini sağlayacaktır.

Bu, Twitter için büyük bir odak noktası ve bu yeni tedbirler, bir sonraki adımları atmalarını sağlayacak. Ancak, her bir öğeyi anlamanın ve bu tür bir amaç için verilerinizin nasıl kullanıldığının değerlendirilmesi gerekiyor.
Konu hakkında ki görüşlerinizi bizimle paylaşabilirsiniz, veya twitterdan ayrıca facebooktan #storifyorg hashtag ile sorularınızı gönderebilirsiniz.