Haziran Ayının Eğlenceli Kedi Gifleri Part 1

Haziran ayının ilk haftası komik gif arşivimiz #part1

Hayatımızın en eğlenceli anların da onlar hep bizimle kimden bahsediyoruz diyorsanız tabiki minik patili dostlarımızdan  pisi pisicikler den bahsediyoruz! :). Haziran ayı'nın ilk haftası favori olarak seçmiş olduğumuz  #part1 gifleri sizlerle ve tabiki kendi yorumlarımızı da eklemeden geçemedik! :)

kedi gif

Eğlence ve oyun olduğu zaman şımarıklıkları ile ilk aklımıza gelen sevimli kedilerin ilginç ve bir o kadar da neşeli anlarını sizler için sıraladık, işin daha ilginç olan kısmı kendi yorumlarımız ile! :)

" Sevgili ile mutlu bir şekil de konuşurken, bir anda konu tartışmaya dönünce ben temsilli "

Bu hatun beni delirticek.


" Oynama şıkıdım şıkıdım, oynama şıkıdım şıkıdım 💃💃 "

oynama şıkıdım şıkıdım

" Yemede yayında yat kanka, biz napıyoruz böyle söylesene yiğidim. 😂😂 "

    Yemede yayında yat

" 🐱 Bu nedir arkadaş, napıcaz ki bununla  🐱'kopatmıyım neyim "




" Ne demek lan ben ahmete miyavladım! "

ne demek lan ben başkasına miyavladım

😍😍 " Sakin olsana yiğidim, kırıncamı belimi" 😘😘

kırancı belimi

😄😄 " Sen hala yürüyormusun, ayy fakir kıyamam " 😄😄

ay sen napıyosun


😜😜" Saygın değer, yaşlı büyüklerimiz dizi izlerken temsilli "😜😜

film izlerken ben


😄😄 " Bak bebeğim işte böyle yapıcaksın! " 😄😄

bebek kedi

😄😄 Aman tanrım! her bulduğuna oturmamak lazımmış 😄😄😄

O may şet

😄😄 Hanimiş benim aslanım, hanimiş benim pisim hoppaaa 😄😄

hanimiş benim minnoşum