Twitter, DM'ler için Diğer Mesajlar Kutusunu Oluşturdu.

Twitter DM (Direkt Mesajlar) için,  Yeni Bir Özellik Ekledi.


Twitter, Facebook'tan ipuçları alarak takip etmediğiniz kullanıcılardan gelen mesajları, Facebook'ta ki gibi Diğer Kutusuna yönlendiricek. Yani Facebook'ta bildiğiniz gibi, arkadaşınız olmayan birisi mesaj attığın da gelen mesaj "Diğer Kutusu"na düşmektedir. Twitter'da Facebook'un yolunu izleyerek bu yeni özelliği hayata geçirdi.


Twitter Direct Mesaj Güncellemesi

Twitter'da yapılan bu değişiklik ise oldukça iyi bir durum, sürekli spam mesajları ve reklam mesajları gönderen kişiler den bunalmış olabilirsiniz, artık bu yöntem sayesinde kullanıcılar biraz da olsa rahatlayacaklardır. Ayrıca Twitter farklı güvenlik yöntemleri de ekleyebiliceğini duyurdu.





Keith Coleman'ın söylediklerine bir göz atalım.

"İstismarların azaltılması ve Twitter'ı daha güvenli bir hale getirme konusundaki çabalarımızın sadece bir kısmı  ve bunun daha ötesinde bir çok yararı var."

Yeni yapılan bu değişiklik, ayrıca takip etmediğiniz kullanıcılar tarafından eklendiğiniz grup sohbetlerinide  "istekler" klasörüne ekleneceği anlamına gelir. Yani siz istekler klasöründen onaylamadığınız sürece, size mesaj gönderemezler ve grup sohbetlerine ekleyemezler.

İki yıl önce, takip etmediğiniz insanlar bile olsa, tüm mesajların size iletilmesini sağlayan direk mesajlar seçeneğini Twitter yakın zamanda, yaptığı bir değişiklik ile gelen mesajları kabul et veya sil seçeneğine dönüştürerek gelen kutusunu filtrelemeyi etkinleştirme sürecini hızlandırdı.

Direkt mesajlar

Şimdi, bu mesajlar uygun gördüğünüz zamanlarda gözden geçirmenize olanak tanıyıcak ve ayrıca takip etmediğiniz kullanıcılardan gelen mesajlar ise diğer kutusunda yer alacaktır. Gelen kutusundan bir mesajı silerseniz, tamamen silincek ve başka bir klasöre taşınmıyacak.

Twitter, bir süredir mesajlaşma seçeneklerini güncellemek için aşırı çaba harcıyor ve biz bunu yakından takip ediyoruz. 2015 yılına geldiğinde, DM'lerde 140 karakterlik mesaj sınırını kaldırdıkların'dan sonra, kullanıcıların ileti mesajları paylaşımlarını kolaylaştırdı  ve daha sonra markalar ve kullanıcılar arasındaki DM (Direk Mesaj) etkileşimini daha kolay bir hale getirebilmek için otomatik mesaj yanıtlarını ve müşteri hizmetleri araçlarını ekledi. Geçen hafta, Twitter direk mesaj aracılığıyla botlarla doğrudan etkileşimi teşvik eden yeni bir reklam birimini yayınlamıştı.

Mesajlaşma seçeneklerinin genişletilmesi ile  genel kullanımı Twitter'ın bu hareketleri oldukça mantıklı ve yeni bir filtreleme seçeneğinin de eklenmesi, daha da kolaylaştıracak.