Amazon, Sosyal Ağ Spark'ı Piyasaya Sürdü.

Spark, kullanıcılar beğenilen ürünlerle ilgili resimleri, hikayeleri ve fikirleri elbette bağlantılar ile etiketlemeye teşvik etmektedir.

Amazon sosyal medya oyununa giriyor ancak bu ağ, çocuklarınızın resimlerini ya da en yeni yemek tarifi fotoğraflarını paylaşmaktan ziyade  yoğun olarak alışveriş yapmak üzerine kurulu bir ağdır.

Spark'ın yeni Instagram benzeri özelliği, Amazon müşterilerini beğendikleri ürünlerle ilgili resim, hikaye ve fikir vermeye teşvik ediyor. Diğer kullanıcılar mesajlara, yorumlar ve "emojiler" ile tepki verebiliyor; bir Facebook yazılarını "Beğen" buttonu gibi düşebilirsiniz.

amazon spark sosyal ağı

"Ev dekoru için ilham arıyorsanız veya en iyi uzun mesafeli koşu ayakkabıları için öneri isteyip istemediğinizi öğrenin, Spark, beğendiğiniz ürünlerden hoşlanan bir topluluğun hikayelerini ve fikirlerini keşfetmeyi ve alışveriş yapmayı kolaylaştırır".

Hareket, perakendecilerin içerik ve tüketicilerin nakitleri için daha şiddetli rekabet ettiği bir dönmden geçiyor.

Hizmet aynı zamanda, eğer Amazon'da mevcutsa, diğer kullanıcıların bağlantılara dokunarak ürünleri satın almalarına imkan tanıyor, kullanıcıları mesajlarında bulunan ürünlere etiketlemek için teşvik ediyor.

Salı günü Amazon'un iOS uygulamasıyla tanışan bu özellik şu anda Amazon'un yalnızca ABD'deki prim ödemeyen Prime üyeleri tarafından kullanılabiliyor. Diğer üyeler yayınları inceleyebilir ancak yayınlayamaz veya yorum yapamazlar.